vrijdag 11 maart 2011

Een mooi gedicht

Ik vond een heel mooi gedicht op internet.
Het is deze maand ook weer moeilijk, want deze maand ben ik mijn kindje,
ons kindje verloren.
Alweer 1 jaar geleden....pffff...het lijkt alsof het gisteren was...

Je bent er geweest

en zal altijd wel ergens zijn.
al zal de pijn minder worden
en zwijgen anderen over jou
ik zal je altijd meedragen
waarheen ik ook ga
ik zal je bestaan nooit ontkennen
maar het kost moeite eraan te wennen
dat je er nooit echt zult zijn

********************************************************

I found a beautiful poem on the Internet.

It is hard again this month because this month I am my child,
lost our baby.
Already one year ago .... pfff ... it looks like it was yesterday ...

You're dead
and will always be somewhere.
all the pain will be less
and silence others about you
I will always carry
wherever I go
I will never deny your existence
but it's hard to get used to it
you'll never really be

 
Liefs, Lucienne -xxx-

Geen opmerkingen:

Een reactie posten