woensdag 20 juli 2011

Een cadeau van mijn dochter

Hallo,

Hier weer een stukje blog van mij.
Het gaat goed met mij en natuurlijk denk ik nog steeds aan ons sterretje.
Ik denk er nog dagelijks aan.
Kimberly is 24 juli jarig en vandaag kwam er een kaart voor Kimberly van mijn
beste vriendin Anja uit Belgiƫ.
Ze had een leuke kaart met daaraan een armbandje eraan met bedeltjes van zilver.
Er hing ook een sterretje aan en Kimberly zei gelijk dat ik dat sterretje mocht hebben
en bij me moest dragen.
Goh...ik vond dat zo lief en kreeg tranen in mijn ogen.
Ik heb het van dat armbandje afgehaald en om mijn ketting gedaan die ik
altijd draag.
Nu draag ik ons sterretje altijd bij me!!

Liefs, Lucienne -xxx-

1 opmerking:

  1. Oh Lucienne,
    met tranen in mijn ogen heb ik dit gelezen. Wat heb je toch een schat van en dochter, dat ze gelijk zei van mama dit sterretje is voor jou!!
    xxx Gerry

    BeantwoordenVerwijderen