dinsdag 20 april 2010

Eindelijk goed nieuws te melden

Hallo,

Gisterenochtend moest ik weer voor controle om te kijken of mijn baarmoeder helemaal schoon was en leeg.
Ik was best zenuwachtig, zeker omdat ik 11 dagen geleden nog niet schoon was en nog best veel vloeide.
Maar ik ben sinds gisteren ook echt helemaal schoon, dus ja, aan de andere kant had ik er ook wel weer een goed gevoel bij.
Bij de echo bleek dus echt dat mijn baarmoeder schoon was en ik gelukkig niet gecurreteerd hoeft te worden.
Ik was zo blij en er viel echt een last van mijn schouder.
Nu kan ik verder gaan met verwerken en het een plekje geven.

Liefs, Lucienne -x-


******************************************************************************

Hello,


Yesterday morning I had to check again to see if my uterus was completely clean and empty.
I was pretty nervous, especially because 11 days ago I was not beautiful and still quite a lot from this.
But I'm really quite clean yesterday, so yeah, on the other hand, I also have a good feeling again.
When the ultrasound showed that my uterus is really clean and I was happy not having to gecurreteerd.
I was so happy and there was really a pain in my shoulder.
Now I can continue with the process and give a spot.

Love, Lucienne-x-

Geen opmerkingen:

Een reactie posten