zondag 11 april 2010

Het gaat nog steeds niet zo lekker

Hallo,

Mama begon afgelopen donderdag weer erg te vloeien, terwijl mama eerst dacht dat het behoorlijk aan het minderen was.
Mama had gelijk de verloskundige gebeld en die vertelde me dat ze gelijk het ziekenhuis ging bellen voor een spoed-echo.
De verloskundige belde vrij snel terug en vertelde dat ik al om 15.00 uur voor een spoed-echo mocht.
Mijn man kwam ook gelijk naar huis.
Toen mama dan eindelijk aan de beurt was en ze een inwendige echo deden, zag de gyn wel iets, maar ze kon er nog niet echt veel wijs uit.
Er werd een andere arts bij gehaald en die bekeek het ook even goed.
Maar er werd al snel duidelijk dat ik nog niet alles kwijt was.
Ik kon er al voor kiezen om een curretage te doen, maar aangezien ik best flink vloeide wilde ik toch nog even afwachten.
Ik had voor volgende week maandag 19 april toch nog een afspraak staan.
Wel wilden ze dat ik even ging bloed prikken om mijn HCG hormonen te meten en die moest onder de 1000 zitten.
Mama heeft dat gelijk gedaan.
Mama kon de volgende dag bellen voor de uitslag.
Mama vindt het ook vervelend dat ze er zo'n lange nasleep van heeft, misschien had mama beter gelijk een curretage kunnen doen.
De volgende dag heeft mama om 15.00 uur gebeld en de uitslag was erg goed, HCG was nog maar 104.
Mama is aan de ene kant best gerustgersteld en geeft me best nog hoop dat ik niet gecurreteerd hoeft te worden.
Maar mama juicht niet te hard!!

Wordt vervolgd.....

*********************************************************************************

Hello,


Mama began to flow again very last Thursday, while Mom first thought it was good to cut back.
Mama was right the midwife called and told me how she was calling the hospital for an emergency ultrasound.
The midwife called back quickly and told me all at 15.00 for an emergency ultrasound allowed.
My husband came right home.
When mom finally turn and she did an internal ultrasound, gyn saw something, but could still not much sense of it.
There was another doctor who met and looked at it as well.
But it soon became clear that I have not lost everything.
I could already choose to curretage to do, but most significantly since I ran I wanted to wait and see.
I had next week Monday, April 19 is still a standing appointment.
Well they wanted me here was my blood samples to measure hormone HCG, which should be below 1000.
Mommy has done right.
Mom could call the next day for the results.
Mum also finds it annoying that she has a long legacy of, maybe more like a mom curretage can do.
The next day mom called at 15.00 and the result was very good, HCG was only 104.
Mama's on the one hand and gives me best best gerustgersteld still hope I do not have to be gecurreteerd.
But Mama welcomed too hard!

Continued .....


Love, Lucienne -x-

Geen opmerkingen:

Een reactie posten